מדיניות החזרת מוצרים ברשת "סמייל פון"

מדיניות החזרת מוצרים ברשת "סמייל פון"


מדיניות החזרת מוצרים שלא עקב פגם (ע“פ תקנות ביטול עסקה - התשע“א 2010)

1. ניתן להחזיר או להחליף מוצר רק בהתאם לתנאים האמורים להלן:
א. החזרת/החלפת מוצרים עד 14 יום ממועד האספקה/משלוח וכנגד הצגת חשבונית מס מקורית/פתק החלפה או הוכחה אחרת שתניח דעתה של הרשת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם ואמצעי התשלום.
ב. יתקבלו להחלפה/החזרה רק מוצרים שלמים שלא נפגמו ו/או הוצאו מאריזתם המקורית ובלבד שבמוצרים לא נעשה כל שימוש וכן לא חוברו לחשמל, לא הוטענו ולא הוכנס להם כרטיס SIM.
ג. מכשירים סלולארים יוחזרו לרשת על ידי הלקוח ועל חשבונו בלבד.

2. לא ינתן החזר כספי ו/או זיכוי על אביזרים נלווים, מגנים, כיסויים, מגני מסך וכרטיסי SIM שהלקוח רכש במעמדת קניית המכשיר.

3. מוצרים נלווים שהלקוח קיבל ללא תשלום כהטבה בגין רכישת מכשיר יוחזרו כשהם חדשים ולא נעשה בהם שימוש.

4. החזר כספי על ביטול עסקה עד 14 יום בלבד למכשיר חדש שלא נעשה בו שימוש מכל סיבה שהיא יוחזר במזומן ו/או לכרטיס האשראי לפי אופן התשלום שבו נעשתה העסקה יחוייב לפי חוק בדמי ביטול עסקה בשיעור של 5% או 100 ש"ח ממחיר הטובין או השירות לפי המחיר הנמוך מביניהם ובנוסף בדמי משלוח דואר ע"ס 17 ש"ח (15 ש"ח מחיר דואר רשום "דואר ישראל" + 2 ש"ח מחירה של מעטפת שליחות גדולה) זאת במידה והמוצר נשלח ללקוח בדואר. 

5. לא ינתן החזר כספי ו/או זיכוי על טלפונים סלולארים מחודשים/תצוגה/משומשים/AS IS.

 
כאשר התשלום שולם ע“י הצרכן במזומן מעל 50 ש"ח, החזרת התמורה ע“י הרשת תהיה במזומן.
כאשר התשלום שולם ע“י הצרכן בכרטיס אשראי, אם חשבון הרשת לא זוכה יבוטל החיוב.
אם חשבון הרשת זוכה היא תודיע לחב' האשראי על ביטול העסקה וחב' האשראי תזכה את הכטיס האשראי של הלקוח.
שיק של לקוח שנפרע יוחזר במזומן או בשיק בתוך 5 ימי עסקים מיום פרעון השיק או מיום ביטול העסקה לפי המאוחר שבהם.
שקים שטרם נפרעו- יוחזר השיק המקורי ללקוח תוך 5 ימים ממועד פרעון השיק.

6. לקוח שיבקש להחליף תקבול ו/או לבטל עסקה שבוצעה בצ‘קים יחוייב בסך 13 ש“ח בגין כל צ‘ק (עמלת משיכה).

טלפונים ישירים לבירורים ושאלות נוספות: 077-3365506, 03-5222328 בימים א'-ה' בשעות 10:30-19:30.