כצנלסון 143 גבעתיים | 03-8000800 

2021-12-21 21:44:41 Admin

לקוחות ממליצים על סמייל פון

* חגי ממליץ

החנות קרובה אלי והיה להם את דגם הטלפון שהייתי מעונין בו במלאי במחיר מצויין.
ערכתי בירור טלפוני בטרם הגעתי כדי לדעת האם הטלפון במלאי, קבלתי מענה מהיר ושירות אדיב מאוד ע"י המוכר שדאג גם להתקין עבורי מגן מסך, ולספק לי את תעודת האחריות חתומה.
תודה על השירות המקצועי.

* מייק ממליץ:

שי מקסים עם הרבה מאוד סבלנות. קניתי איפון 8 פלוס .עם הרבה סבלנות הסביר לי והעביר את כל הנתונים האיפון הישן לחדש,לא נתן לי לעזוב עד שעשה את המקסימום כדי שכל מה שהיה בישן הועבר לחדש,בערך 4 שעות הייתי בחנות זמיןלכל שאלה ובעייה, באמת היה כייף לקנות פלאפון , העבירו לי את כל האפליקציות ודאג לי כמו משפחה, מומלץ בחום גדול תודה.

נעם ממליץ

מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר שרכשתי בסמייל פון. אייפון X 256GB
שי היה אדיב מאוד, סבלני בטירוף, התעכב איתי על כל שאלה וגם נתן לי הסברים וטיפים כיצד לבצע את ההעברה של המידע מהאייפון הנוכחי לחדש. גם רכשתי דרכו מגן מסך סיליקון ומגן אחורי במחיר הוגן מאוד. שלח לי לווטצאפ את כל המגנים שהיו לו כדי שאבחר. ובנוסף לכל האייפון הגיע תוך כמה שעות! באמת כיף ונעים. המון תודה.

קיה ממליצה:

פעם ראשונה יצא לי לקבל שרות ברמה כזו גבוהה . להגיד על אמפטיה, אחראיות יוצאת מן הכלל , זמינות ומהירות בטיפול על בעלי עסק ברכישה וירטואלית לא טריויאלי כלל!! רכשנו מכשיר סוללרי .. בחרנו את החברה עקב המחיר הנוח ומסלול רכישה פשוט .. קבלנו את המכשיר בזמן ללא עיקוב אך לאחר הפלתו התגלה פגם של יצרן ... רק כתבתי הודעה לבעל העסק ... באותו היום היה לי מכשיר חדש ( אני גרה בצפון ! ) יותר מזה קבלנו מגן יוקרתי במתנה . והכל ברוח כל כך נעימה ורגועה ! פשוט אין דברים כאלה .. ברור לכולנו שקניה זה דבר קל ואם אין בעיה שכחנו מייד ואם קורים דברים לא צפויים כל כך חשוב את הנוכחות בצד השני ! ממליצה בחום מכל הלב

אבי ממליץ:

חייב לציין לשבח את המקצועיות והכנות של המוכר.

באתי לרכוש גלקסי S8 אך הוא דווקא ידע להמליץ לי ,ע"ס הצרכים שלי, על מכשיר A50 שעלה פחות.
גם הזכיר שיש מדבקה שבאה עם המכשיר.

מומלץ בחום למי שמחפש בעל עסק אמין כנה ומקצועי.